kungdavidsson

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Stefan Carlsson - 1 juli 2012 13:35

Naturligtvis är grillen ett måste på sommarfesten!. Kubb, boccia och en trubadur tar festen till rätt nivå.

Rätt mängd alkoholhaltiga drycker underlättar för att hålla jobbsnacket borta. I övrigt krävs inte så mycket mera än ett glatt gäng i sommarmiljö sen är kvällen komplett!   


Så här dagen efter är man inte lika kaxig men det var det värt,alla dagar i veckan. En av dom bättre avdelningsfesterna jag varit på under mina 10 år på drömfabriken. Det säger en del i mina ögon! Ser redan fram emot höstens tillställning och julfesten. Men det tar vi då,först tänkte jag uppleva en härlig sommar och semester med mycket fiske och andra roliga aktiviteter!

Och det börjar ikväll. Em-final i fotboll,ja tack det blir underhållning det! Säger bara det, må bästa lag vinna!


Pajkastningen i Almedalen har börjat. Utan att avslöja min politiska läggning så kanske det är dags att ta debatten istället för att kasta skit till höger och vänster mot bl.a S.D Vad som är rätt eller fel skiter jag i. Har nära på en miljon svenskar röstat in ett parti så kanske man ska ta tag i problemet istället OCH TA DEBATTEN istället för att sjunga grinolles visa. Det är bara pinsamt.


Nu ska jag ta mitt tunga huvud och bege mig till svärfar för ett litet minikalas.


Lev väl//Carlsson



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards