kungdavidsson

Direktlänk till inlägg 5 april 2013

Våren kryper närmare men vindarna är fortfarande kalla..

Av Stefan Carlsson - 5 april 2013 19:57

Men nu är det helg! Det vankas bowling och käk med jobbet. Härligt! Med andra ord dags för vårens avdelningsträff! Nice  .

Förhoppningsvis får jag lite tid över för min andra hälft också.Har varit snålt med det den senaste veckan. Jag jobbar kväll och hon jobbar mycket över huvudtaget. Vilket i sig är jävligt bra, men man vill gärna ses ibland också..Hmm..


Fantastisk god viking pizza från pizzeria Tre Vänner.  


Fidel har fått nog, och jag också:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16550105.ab


Vad är det för fel på hela Nordkorea? Sjukt. Visserligen behövs det två för att bråka men detta är sinnes.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SAIK och Luleå till final., allt annat vore högst oväntat i dagsläget. Men kom inte och säg att jag inte varnade för Luleå. Saik mot Luleå i final. Offensiv glöd mot deffensiv skicklighet!


Dock har silly season börjat för min del. Nu börjar den intressanta tiden med övergångar och liknande i ES. HV behöver förnya, och det ser bra ut än så länge. Man förlänger med en del lovande junisar och knyter till sig backarna Stefan Johansson och Johan Larsson. Stillman verkar vara på bettet igen.. En sak är säker, jag ser helst inte några flera nordamerikaner i HV71. Sällan eller aldrig lyckas de eller stannar speciellt länge. Tacka vet jag finnar. De spelar oftast med hjärtat och har generellt en bättre inställning. I alla fall är det mina erfarenheter från HV.


Zlatan avstängd igen. Suck! 3 gula på mindre än 3 matcher renderar i en avstängning i franska ligan..Öööåå!

Och flera rykten placerar Zlatan i andra klubbar än PSG kommande säsong. Har en känsla att något kommer hända där..

På tal om PSG. Har sagt det förut, säger det igen. David Beckham har varit en av PSG´s bättre spelare på sedan han anslöt till laget. Säger dock mera om laget än om Beckham själv..

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/frankrike/article16548797.ab


Känner lite skrivtorka för stunden. Tror kvällsveckan har tagit ut sin rätt!


Ha en trevlig fredagkväll!


Lev väl//Carlsson

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stefan Carlsson - 23 april 2013 21:39

Nej nu skojade jag. Mitt lag är Liverpool (ni vet, det laget med e livs levande vampyr). Men i CL hoppas jag Bayern München vinner hela allt. Det är deras tur nu! Och efter halva första halvleken i semifinal 1 leder de också över Barca med 1-0. Det s...

Av Stefan Carlsson - 22 april 2013 20:50

undertecknad som guide ledde oss till havet och fiskevatten norr om Oskarshamn. Vädret var på våran sida, återigen. Solen strålade och på morgonen var det även vindstilla. Det skulle dock ändra på sig och fram på dagen var det allt annat än lugnt. Ja...

Av Stefan Carlsson - 22 april 2013 17:45

Förutom att det är givet att hålla på dem, så har de ett gemensamt problem. De har båda problem med en av lagets största stjärna. Darcy Ward är glad i hågen när promillen stiger och Louis "Hannibal Lector" Suarez gillar dels att tugga på andra männis...

Av Stefan Carlsson - 19 april 2013 23:22

Tycker ett par stalltips kan vara på sin plats. Och då syftar jag på träning, rent generellt. Ni som inte är intresserade kan ju hoppa över detta inlägg  . Och vad åsyftar jag då när jag skriver träning. Beror helt på utgångsläget. En s.k. soffligg...

Av Stefan Carlsson - 19 april 2013 21:14

speedway behöver är att förknippas med alkohol och struliga ungdomar. Enligt olika obekräftade uppgifter från undertecknad verkar det som om Dackarnas egna partyguru, Darcy Ward, återigen skitit i det blå skåpet. Denna gång tillsammans med speedwayvä...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards