kungdavidsson

Direktlänk till inlägg 20 juni 2012

Ville bara påminna....

Av Stefan Carlsson - 20 juni 2012 18:23

..alla icke zlatananhängare att han faktiskt har gjort något i landslaget..

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslagsfotboll/em2012/sverige/article15006509.ab


Därmed är den diskussionen avklarad för all framtid.



Har idag ännu en gång insett vad bra arbetskamrater betyder. Trots ett mindre roligt besked som kunde få vem som helst att se svart så gick arbetsdagen finfint. Jag är tacksam..

Nu är ju inte problemet löst men tiden får ordna upp det,som den brukar. Det har jag lärt mig,den hårda vägen..



Ja just det alla Takida-fans,Robban har ändrat lite stil,eller i alla fall breddat sitt register. Jag rekomenderar nya gruppen "Stiftelsen" . INTE i närheten av Takida-musik men det är trallvänligt och ett litet musik-uppått-tjack. Om man gillar Robban alltså, annars kan man nog hoppa över som Stefan Holm hade sagt (TV4 skämt).

Hittills bara två låtar släppta vad jag kan förstå, Vart jag än går och Härifrån. Hoppas nu inte detta är slutet på Takida bara.. 


Tänk på att läsa noga vilken färg ni köper om ni ska ändra hårfärg. Det kan t.ex vara skillnad på brun och annan brun,typ mahognybrun..  


Nu ska jag njuta av sommarkvällen, i bilen.


Lev väl/ Carlsson



 
 
Moa Andersson

Moa Andersson

21 juni 2012 00:44

Hej, fin blogg! Jag har en bokblogg där jag skriver massa recensioner på. Kolla gärna in! :D http://bokmania.bloggplatsen.se/

http://bokmania.bloggplatsen.se

Stefan Carlsson

21 juni 2012 15:36

Tack! Är ganska färsk på området så vi får se vart det tar vägen:).

Ok,måste erkänna att jag är riktigt dålig vad det gäller läsning och den biten. Läser i princip inga böcker alls:(. Faktaböcker och självbiografer finnar jag intressanta i en del fall. Skriver du om sådant också?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stefan Carlsson - 23 april 2013 21:39

Nej nu skojade jag. Mitt lag är Liverpool (ni vet, det laget med e livs levande vampyr). Men i CL hoppas jag Bayern München vinner hela allt. Det är deras tur nu! Och efter halva första halvleken i semifinal 1 leder de också över Barca med 1-0. Det s...

Av Stefan Carlsson - 22 april 2013 20:50

undertecknad som guide ledde oss till havet och fiskevatten norr om Oskarshamn. Vädret var på våran sida, återigen. Solen strålade och på morgonen var det även vindstilla. Det skulle dock ändra på sig och fram på dagen var det allt annat än lugnt. Ja...

Av Stefan Carlsson - 22 april 2013 17:45

Förutom att det är givet att hålla på dem, så har de ett gemensamt problem. De har båda problem med en av lagets största stjärna. Darcy Ward är glad i hågen när promillen stiger och Louis "Hannibal Lector" Suarez gillar dels att tugga på andra männis...

Av Stefan Carlsson - 19 april 2013 23:22

Tycker ett par stalltips kan vara på sin plats. Och då syftar jag på träning, rent generellt. Ni som inte är intresserade kan ju hoppa över detta inlägg  . Och vad åsyftar jag då när jag skriver träning. Beror helt på utgångsläget. En s.k. soffligg...

Av Stefan Carlsson - 19 april 2013 21:14

speedway behöver är att förknippas med alkohol och struliga ungdomar. Enligt olika obekräftade uppgifter från undertecknad verkar det som om Dackarnas egna partyguru, Darcy Ward, återigen skitit i det blå skåpet. Denna gång tillsammans med speedwayvä...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards