kungdavidsson

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Stefan Carlsson - 11 februari 2013 18:45

..fast jag tror den spiken redan var halvvägs islagen. Manchester United kommer ta tillbaka PL- bucklan senare i vår, på detta är jag nu helt säker. Var jag hundra tidigare är jag nu 110 procent säker..

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/england/article16216389.ab


Katastrofen var nära. Det har hänt tidigare men som tur var slutade denna incident bara med ett tillbud..

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/vintersport/alpint/article16219957.ab


Får passa på att gratulera Nigeria till att vara Afrikas bästa lag!

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslagsfotboll/afrikanskamasterskapen/article16216655.ab


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ja varför inte en plogbil..

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16222040.ab


Söndagen bjöd på fiske på Versjön. Synd att påstå att firrarna var skithungriga. Men det var trevligt ändå, med gott sällskap och god mat.   

       

En ihärdig kusin Niklas! Så fick han mest och störst också. Dagen innan lyckades han bemästra en abborre på kilot. Imponerande och glädjande att han släppte i den igen. Det gillar jag, då kan jag jaga den i senare  .





 

Lunch! Dagens meny bestod av pytt i panna och stekta ägg. Fantastiskt  gott!


     

Ego!

Inte mycket fiskebilder som ni säkert märker. Fanns inte så mycket att ta kort på denna gång..

Dock så fick Hanna se en lite ovanligare art, nämligen gärs. På småländska kan de även kallas snorgärs, tack vare deras något slemmiga kropp. Inte varhe gång de fastnar på kroken men maggoten drog antagligen till sig deras uppmärksamhet,

Gärs! Obs, kopierad bild!


Nu blir det en resa till k-dala för lite plasthockey!

Ikväll vinner Liverpool, annars..


Lev väl//Carlsson


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards