kungdavidsson

Alla inlägg den 1 april 2013

Av Stefan Carlsson - 1 april 2013 20:54

HV71 fick ett mästarlag trots allt. Seniorerna svek och damlaget föll ur riksserie MEN J20 laget tog idag SM- guld när man slog Modo i final. I dessa tunga HVdagar är det mycket glädjande att återväxten är god! Stort grattis!

Noterbart är att Modo alltså är tillbaka med juniorhockeyn, de har även dom insett att det krävs föryngring och större satsning på ungdomen.


Här följer några klipp humor som är fantastiskt roliga     . Eller vad sägs om t.ex. elchockfotboll?

http://www.youtube.com/watch?v=HuKva8GUwBk


http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=j-0Is4pGGPk&NR=1


http://www.youtube.com/watch?v=xIl45f6i1PU


Ha en trevlig måndagkväll!


Lev väl//Carlsson

Humor · HV71
Av Stefan Carlsson - 1 april 2013 12:08

Det var gårdagen, tveklöst. Vilket väder. Vilken försköning av den sena vintern som inte vill släppa taget. Ja jag vet, jag är asless på denna långa och mörka vinter. Men det börjar ljusna nu, och det fick jag njuta av igår. Vi fick en förmsak av vårvärmen och det var himmelskt! Ett bildsvep från gårdagen är det jag kan bjuda på. Sjön Hulingen utanför Hultsfred bjöd på bra fiske och solen värmde, och brände  , våra ansikten. Ljuvligt!


             



En trasselcollection i fyra delar...


       


Dagens stora fångst!


       


98 lång, 11.7 kg! Niklas var mera än nöjd med sin bjässe. Naturligtvis personbästa och personligen den största fångsten jag bevittnat. Svårt att bräcka men sjön lär innehålla gäddor upp emot 15 kg. Vi återkommer!


Det finns ett par saker jag skulle sakna utan vintern, gårdagen var en...


       


Lev väl//Carlsson



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards